۳ ترند جهاني كه بر رشد اپليكيشنهاي فينتك اثير ميگذارند!
ديجيتالي شدن بانكداري و سرمايهگذاري روز به روز گستردهتر ميشود و در اين زمينه نميتوان تاثيرگذاري تلفنهاي همراه را ناديده گرفت. تنها با چند كليك در اپليكيشنهاي فينتك (فناوري مالي) ميتوانيد موجوديها را بررسي كنيد، قبضها را پرداخت نماييد، سرمايهگذاري انجام دهيد يا براي كسي پول بفرستيد.
دوره هاي آموزشي ديجيتال ماركتينگ
اگرچه استفاده از اپليكيشنهاي مالي هنوز با اقبال حداكثري مواجه نشده زيرا بسياري افراد ترجيح ميدهند به شعب مراجعه كنند و يا از تجربيات كاربري در دسكتاپ استفاده نمايند. اما از زمان شيوع پاندمي در جهان، دستگاههاي هوشمند به عنوان ابزاري براي ارتباط با جهان فراگيرتر شدند. كوويد ۱۹ به دليل اصلي براي ترند شدن مكالمات در باب رشد اپليكيشنهاي فينتك و ريتنشن تبديل شد.
در اين مطلب ترندهايي كه ميتواند براي بازاريابان اپليكيشنهاي فينتك در موبايل حائز اهميت باشد، شرح داده ميشود.
پاندمي نحوه انجام كارهاي بانكي را تغيير دادتا پيش از همهگيري، مراجعه حضوري به شعبههاي بانكي محبوبترين راه مورد استفاده افراد در انجام كارهاي بانكي بود. طبق مطالعات (از J.D. Power) انجام شده بر روي رضايت از بانكداري در سال ۲۰۲۰ در آمريكا، ۵۲٪ از مشتريان بانكي به شعبه وابسته بودند. اين دستهبندي به اين معناست كه يا منحصرا به شعبهها مراجعه ميكردند و يا كارشان را بهصورت تركيبي از طريق كانالهاي ديجيتالي و حضوري انجام ميدادند.
با ايجاد محدوديت در ساعات دسترسي به بانكها و نگراني از حضور در اماكن عمومي به دليل شيوع ويروس كوويد ۱۹، استفاده از اپليكيشنهاي ديجيتال نه تنها به گزينهاي مطلوب، بلكه به گزينهاي ضروري تبديل شد.
پاندمي، استفاده از اپليكيشنهاي فينتك را افزايش دادگزارش فايننس موبايل در سال ۲۰۲۰، رشد استفاده از اپليكيشنهاي فينتك را تاييد ميكند. تعداد استفاده از اين برنامهها بهطور ميانگين تا ۴۹٪ افزايش يافته و در اين رشد، كشورهاي ژاپن، آلمان، تركيه، آمريكا و انگليس پيشرو هستند. نظرسنجي ديگري نيز نشان داد كه ۴۴٪ از افراد بين ۱۸ تا ۳۴ سال، پس از همهگير شدن ويروس كوويد براي نخستين بار اقدام به ثبت نام در برنامههاي بانكداري موبايل كردهاند.
آيا مصرفكنندگان از پرداختهاي موبايلي بيشتر استفاده ميكنند؟نقطه قوت اپليكيشنهاي پرداخت، راحتي استفاده از آنهاست. استفاده از پيپال براي فرستادن پول، آسانتر از مراجعه به ATM يا نوشتن چك است. طبق مطالعه Federal Reserve در سال ۲۰۱۹، تا پيش از پاندمي ۵۰٪ از مصرفكنندگان دست كم يك اپليكيشن پرداخت در موبايل داشتهاند.
سبك زندگي بدون نياز به پول نقد براي نسلهاي جوانتر يك ذهنيت قوي براي آينده است اما پس از شيوع ويروس همهگير، تغيير زندگي به اين سبك، عقلانيتر و دلايل آن محكمتر شد. اين مدل علاوه بر راحتي، امنتر نيز است. پس از پاندمي كرونا استفاده از اپليكيشنهاي بانكي تا ۲۶٪ افزايش يافت.
مديااد، به شما كمك ميكند تا كمپينهاي تبليغاتي كسبوكار خود را در معتبرترين وبسايتهاي ايراني اجرا كنيد و برند خود را در مقابل چشم مخاطبان هدفتان قرار دهيد و فروش خود را چندين برابر كنيد.مصرفكنندگان اپليكيشنهاي فينتكجمعيت بزرگسال، پذيراي فناوري اپليكيشنهاي فينتك شدندقبل از پاندمي، افراد بالاي ۵۰ سال نسبت به استفاده از اپليكيشنهاي مالي مردد بودند اما اين موضوع پس از شيوع جهاني ويروس، به شكل چشمگيري تغيير كرد. يك نظرسنجي از تعدادي افراد نشان داد، انجام فعاليتهاي آنلاين در اشخاص سالخورده بيشتر شده؛ ۷۷٪ از پاسخدهندگان اين نظرسنجي تاييد كردند كه براي انجام تراكشهاي مالي يا پرداخت قبض از كانالهاي ديجيتال استفاده ميكنند.
در كالج تپسل بخوانيد! تبليغات براي شما مثل زهر است !! اگر ...اپليكيشنهاي مالي پيش از كوويد تا حدي از اين جمعيت غافل بودهاند اما اكنون براي افزايش فشار به آنها براي تبديل شدن اين مشتريان به كاربران اين اپليكيشنها دليل محكمي وجود دارد.
چند نكته:
اپليكيشنهاي موبايل ديگر براي فعاليتهاي مالي ابزاري ضروي محسوب ميشوند.تمامي نسلها از موبايل استفاده ميكنند.هرچه پيش ميرود عدم استفاده از پول نقد فراگيرتر ميشود.
چگونه ميتوان از قدرت ترندها براي جذب كاربران تازه و حفظ آنها استفاده كرد؟براي بهبود رتبه اپليكيشن از CPI (هزينه به ازاي هر بار نصب) استفاده كنيد زيرا ميتواند منجر به ديده شدن بيشتر اپليكيشن در اپاستور و افزايش تعداد نصبهاي ارگانيك شود.به منظور برقراري تعامل بيشتر و يادآوري امكانات اپليكيشن خود به كاربران، استفاده از كمپينهاي CPE (هزينه در ازاي تعامل) را در نظر بگيريد.
فرآيند دموكراتيكسازي اپليكيشنهاي سرمايهگذاري، تجارت را قابل دسترستر ميكنداپليكيشنهاي فينتكاكنون هركسي ميتواند با كمترين هزينه، تجارت خود را در اپليكيشنهاي سرمايهگذاري شروع كند. صاحبان اين اپها تمام تلاش خود را كردند تا فرآيند آشنايي شفاف و مستقيمي براي برنامهها ارائه دهند. اين اپها مبلغي بالاتر از هفت رقم را براي سرمايهگذاري نميپذيرند. هدف آنها افراد عادي است و ميخواهند به عنوان سرمايهگذار در اين افراد اعتماد ايجاد كنند. اين برنامهها در سال ۲۰۲۰ دومين مقام در سرعت پيشرفت را داشته و طي ۶ ماه نخست سال، ۸۸٪ رشد كردهاند.
چند نكته:
امروزه بيشتر از هر زمان ديگري امكان سرمايهگذاري براي همه افراد فراهم است.مصرفكنندگان به اپليكيشنهاي سرمايهگذاري اعتماد دارند و از سادگي استفاده از آن قدرداني ميكنند.
چگونه ميتوان از قدرت ترندها براي جذب كاربران تازه و حفظ آنها استفاده كرد؟براي هدف قرار دادن مصرفكنندگاني كه در جستجوي راههاي ساده براي خريد و تجارت هستند، در حوزه سرمايهگذاري و موضوعات پايهاي مرتبط با آن، با واژههاي كليدي، تبليغاتِ مداوم راهاندازي كنيد.براي تبديل افراد {به مشتري} در طي ثبت نام يا اولين سپردهگذاري، از تبليغات CPE استفاده كنيد.براي كمپينهاي مبتني بر عملكرد اينفلوئنسري در شبكههاي اجتماعي گزينههايي پيدا كنيد كه بتواند جامعه اصلي هدف شما را به تجارت ترغيب كند.
تبليغات ويدئويي در اپليكيشن كافه بازار!تبيغات ويدئويي كافه بازار به شما كمك ميكند تا كمپين تبليغات ويدئويي خود را به 40+ ميليون كاربر اپليكيشن بازار نمايش دهيد و آگاهي از برند و تعداد نصب اپليكيشن خود را افزايش دهيد.
اپليكيشنهاي فينتك بر روي تجربه كاربر (UX) و ارتقاي ويژگيها، سرمايهگذاري زيادي كردندسرمايهگذاري اپليكيشنهاي فينتك بر روي UXموسسات بزرگ مالي از سالها پيش اپليكيشنهايي براي كاربران خود ارائه دادهاند اما اين تجربه بيكموكاست نبوده است. علاوه بر اين، قابليت اپليكيشنها در مقايسه با ورود به سيستم بانكي از طريق بروزر دسكتاپ ناقص بوده. ۶ بانك بزرگ جهان بر روي طراحي تجربه كاربري (UX) سرمايهگذاري زيادي كردند. آنها تيمهاي بزرگي از طراحي UX، توسعهدهندگان موبايل و استراتژيستهاي محتوا دارند كه پيوسته بر روي بهبود و پيشرفت محصولات ديجيتال آنها كار ميكنند.
در كالج تپسل بخوانيد! ۶ شاخص تحليل وب سايت كه بازاريابان مهم ميپندارندطبق گزارشها (J.D. Power Report) اين سرمايهگذاري نتيجه داد و ۴۹٪ از مشتريان اين ۶ موسسه بزرگ به سطح بالايي از تعامل ديجيتالي رسيدند. مضاف بر آن ۳۰٪ از مشتريان بانكي اكنون ديگر فقط از كانالهاي ديجيتال استفاده كرده و ديگر به شعبه مراجعه نميكنند.
وقتي UX يا همان تجربه كاربر خوب باشد يعني مصرفكنندگان ميتوانند به راحتي با استفاده از دستگاههاي تلفن همراه خود هر كار مالي كه داشته باشند را انجام دهند. همچنين امكان پرداخت پول و انتقالات مالي آنلاين بين موسسات مختلف، به تسهيل كارها بسيار كمك ميكند.
اپليكيشنهاي بانكي تمامي حسابها را در يك نماي مرتب به شما نمايش ميدهند. پس از ورود به برنامه ميتوانيد مبالغ پسانداز، سرمايهگذاري، جزييات حسابهاي بسته شده، وامها و… را يكجا ببينيد. اما اين برنامهها بهطور ناگهاني به اين سطح از امكانات و ارائه خدمات نرسيدند. آنها بايد ميتوانستند درخوستهاي كاربران خود را اجرا نمايند و در اين راه، جوياي نيازهاي كاربران شدند و به خواستههاي آنان توجه كردند تا در نهايت بتوانند اين نيازها را برآورده كنند.
چند نكته:
تجربه كاربر (UX) و ويژگيها، در رضايت كاربران و استفاده طولانيمدت از برنامه نقش مهمي دارند.براي ايجاد و بهبود بهينهترين تجربيات در استفاده از اپليكيشن، بازخورد كاربران بسيار مهم است.اپليكيشنها براي آنكه هميشه در رقابت باقي بمانند، بايد بهطور مداوم در مسير ارتقا قرار بگيرند.
چگونه ميتوان از قدرت ترندها براي جذب كاربران تازه و حفظ آنها استفاده كرد؟استفاده از تبليغات بدون پاداش را كه باعث بهبود عملكرد ميشوند و رسيدگي به كاستيها را آسان ميكنند، امتحان كنيد.براي جذب كاربران كانالهاي ديگر منحصرا از كمپينهاي CPI استفاده كنيد.
براي تقويت اپليكيشنهاي فينتك خود از ترندهاي نامبرده شده استفاده كنيددنياي فينتك (فناوري مالي) رو به پيشرفت است. براي اپليكيشنها فرصتهاي زيادي وجود دارد كه كاربران تازه جذب كنند و آنها را در تعامل نگه دارند. اگر صاحب اپليكيشن هستيد ميتوانيد با كمك متخصصين اين صنعت، به اهداف خود در اين زمينه دست يابيد و در اين راه، براي خود استراتژيهاي كاربردي تعريف كنيد.
منبع: تپسل
- پنجشنبه ۲۵ شهریور ۰۰ ۱۲:۰۴ ۳۱ بازديد
- ۱ نظر
بهترین اپلیکیشنها برای افزایش بهرهوری
اپلیکیشنهایی که به افزایش بهرهوری شما در کار و زندگی کمک میکنند.
https://iranlaserclinics.ir/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a7%d9%be%d9%84%db%8c%da%a9%db%8c%d8%b4%d9%86-%d9%87%d8%a7-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%db%8c%d8%b4-%d8%a8%d9%87%d8%b1%d9%87-%d9%88/