به گزارش خبرگزاري مهر، براي فروش بيشتر هميشه پيدا كردن بازارهاي بكر و يا تازه بسيار حائز اهميت بودهاند، از دور دستها تاجران و صاحبان مشاغل خدمات يا محصولات خود را به افراد جديد معرفي و صادر ميكردند تا بازار هدفي هرچه وسيعتر پيدا كند.
وب سايت چيست؟
آموزش آنلاين بازاريابي ديجيتال
با ورود دنياي مجازي بازار جديدي براي خيلي از مشاغل ايجاد شد، افراد پيشتاز در اين زمينه توانستند تعداد زيادي از مشتريان بالقوه خود را در اين محيط پيدا كنند و آنها را به مشتريان بالفعل تبديل كنند.
امروزه افراد زمان خود را براي گشتن و پيدا كردن اجناس و خدمات مورد نياز خود در خيابانها نميگذارند و به جاي آن با جستجو در اينترنت نيازهاي خود را بر طرف ميكنند و براي آشنايي بيشتر با اين روند ميتوانيم وب سايت را به يك ويترين مغازه تشبيه كنيم، اگر شما در حال قدم زدن در يك خيابان باشيد چيزي كه نظر شما را ميتواند جلب كند يك ويترين يا دكور است هرچه كه آن مغازه محصولات خود را بهتر و جذابتر درون ويترين خود چيده باشد نظر مشتريان بالقوه بيشتري را جلب ميكند و در صورت ارائه خدمات و محصولات مناسب و با كيفيت آن مشتريان به مشتريان وفادار تبديل خواهند شد.
آموزش بازاريابي آنلاين
با توجه به مثال بالا و اين واقعيت كه وب سايت ويترين شما در فضاي اينترنت است متوجه اهميت داشتن يك وب سايت حرفهاي و با طراحي دقيق ميشويد و استفاده از ساختارهاي متناسب، توليد محتواي جذاب و مرتبط و فعال نگه داشتن صفحات وب، يكي از راهكارهايي است كه شما را در اين رقابت بالا نگه ميدارد و موجب ميشود تا مشتريان بيشتري به سمت كار شما سرازير شوند.
دوره آنلاين بازاريابي ديجيتال
غولهاي تجارت بزرگي در دنيا وجود دارند كه بازار هدف اصلي آنها اينترنت است و يا به نحوي از آن كمك ميگيرد و سايتهايي مانند Ebay يك نمونه از بيشمار وب سايتهاي موفقي است كه چرخه در آمدي آنها بسيار فراتر از حد تصور است. نمونه داخلي كه ميتوانيم مثال بزنيم برند موفق دي جي كالا است.
حال اين سوال مطرح ميشود كه اين سايتها چگونه از بستر فضاي مجازي درآمدهاي كلان دارند؟ وب سايت شخصيت مجازي شما و يا كسب و كارتان را تعريف ميكند، با داشتن يك وب سايت متناسب با نوع كسب و كار خود فارغ از فاصله فيزيكي مشتريان با شما، ميتوانيد فروش داشته باشيد.
طراحي يك وب سايت شركتي و يا فروشگاهي ميتواند گامي مستحكم و مطمئن براي بزرگتر كردن دايره فروش شما باشد و با داشتن يك وب سايت شما به راحتي و بدون واسطه ميتوانيد با مخاطبان و مشتريان خود در ارتباط باشيد و ميتوانيد نظرات و ديدگاههاي شخصي خودتان را در آن به سمع و نظر مخاطب برسانيد، ميتوانيد كاتالوگ، معرفي محصولات و خدمات خود را درون آن قرار دهيد و حتي ميتوانيد در اينترنت بفروشيد.
نكاتي كه در هنگام ساختن يك سايت بايد به آن توجه داشته باشيد:
۱- براي انتخاب نام دامنه بسيار دقيق باشيد و نامي را انتخاب كنيد كه براي شغل شما مناسب باشد.
۲- از كلمات كليدي استفاده كنيد كه خدمات و محصولات شما را در ردههاي بالاي موتورهاي جستجو نگه دارد.
۳- رنگ سازماني براي خود انتخاب كنيد. با توجه به نوع كارتان رنگهايي را انتخاب كنيد كه بر روي مخاطب اثر مثبتي داشته باشد.
۴- تصاوير با كيفيت براي وب سايت خود انتخاب كنيد.
۵- يك طراح وب سايت خوب و با تجربه پيدا كنيد.
- جمعه ۱۴ آذر ۹۹ ۲۳:۱۶ ۱۷ بازديد
- ۰ نظر