تكنيك هاي برتر ديجيتال ماركتينگ در سال 2021

همانطور كه ميدانيد اين روزها بازارهاي داخلي و جهاني در پي هر رويدادي دچار نوسانات مختلفي مي شوند. در تلاطم هاي موجود صاحبان كسب وكار بايد بهترين جايگاه را در بازار از آن خود كنند تا رويدادهاي مختلف اثرات منفي بر كسب و كار آنها نگذارد.
دوره هاي آموزشي ديجيتال ماركتينگ

تكنيك‌هاي ديجيتال ماركتينگ

به همين منظور آموزش هاي مختلفي در اين زمينه وجود دارد كه هر مدير بايد آنها را ياد بگيرد. از جمله مهمترين مواردي كه صاحبان مشاغل بايد با آن آشنا شوند يادگيري اصول بازاريابي است. بازاريابي شاخه هاي مختلفي دارد كه يكي از مهم ترين آنها ديجيتال ماركتينگ است. با پيشرفت فناوري و تكنولوژي، شركت هاي مختلفي عرصه كاري خود را به اينترنت و فضاي مجازي منتقل كرده اند و موفقيت بيشتري را نسبت به كسب و كارهاي سنتي و معمولي توانسته اند كسب نمايند.
تعداد كاربران اينترنت با به وجود آمدن تلفن هاي همراه هوشمند نيز گسترش يافته است. در همين راستا روش هاي مختلفي در بازاريابي به وجود آمد تا مشاغل مختلف بتوانند با استفاده از آنها در بين رقباي خود به موفقيت برسند. رعايت اصول بازاريابي نيز لازمه موفقيت در اين عرصه مي باشد. امروزه ديجيتال ماركتينگ براي كسب و كارها بسيار مهم تلقي مي شوند از اين رو سعي داريم در اين مقاله به معرفي روش هاي مختلف ديجيتال ماركتينگ بپردازيم
آموزش بازاريابي ديجيتال

مفهوم ديجيتال ماركتينگ


بازاريابي آنلاين چيست؟
ديجيتال ماركتينگ يا ديجيتال ماركتينگ شامل هر نوع تبليغات محصول و خدمات و... در فضاي اينترنتي است. اين تبليغات مي توانند شامل ويدئو، تصاوير، وبلاگ نويسي، سايت، بازاريابي محتوا و... شوند. در اين نوع از بازاريابي قبل از انجام هر كاري بايد در ابتدا رفتار و سليقه مشتريان را ارزيابي كرد تا با توجه به آنها بتوانيم تبليغات اثربخشي را انجام دهيم. در اصل براي ديجيتال ماركتينگ بايد يك استراتژي مناسب با كسب و كار خود را داشته باشيد.

خوشبختانه امروزه ديجيتال ماركتينگ به هر روشي قابل پياده سازي است. همچنين در راستاي ديجيتال ماركتينگ سرويس ها و ابزارهاي مختلفي پديد آمده اند كه با استفاده درست از آنها هرچه بيشتر مي توان به موفقيت نزديك شد.در دوره آنلاين بازاريابي ديجيتال ثبت نام كنيد 
ا

همانطور كه ميدانيد تحريم هاي جهاني امروز بازارهاي داخلي را تحت شعاع خود قرار داده است و با بيانيه و سخنراني و تصميم بين المللي وضعيت بازار در تلاطم قرار مي گيرد. اما بسياري از مديران كه تعداد آنها كم هم نيست، توانسته اند با تصميم گيري هاي درست جايگاه خود را در راستاي بازاريابي حفظ نمايند. شما نيز ميتوانيد با رعايت كردن اصول ديجيتال ماركتينگ در اين فضا، از همان ابتدا گام هاي محكمي را به سوي موفقيت بردارند.

براي فعاليت در بستر اينترنت لازم است كه به صورت كامل اصول بازاريابي را فرا گيريد. براي اين منظور به سايت ديجيتال ماركتينگ چيست؟ مراجعه نماييد. خوشبختانه برنامه نويسان و طراحان اين سايت با بسياري از اصول بازاريابي آنلاين آشنا بوده و سعي مي كنند صفر تا صد ديجيتال ماركتينگ و اصول بازاريابي را از پايه و به صورت كاملا تخصصي آموزش دهند.

روش هايي براي دوره ديجيتال ماركتينگ
روش هاي ديجيتال ماركتينگ

روش هاي مختلفي براي ديجيتال ماركتينگ وجود دارد كه عبارتند از:

استفاده كردن از گزينه ي ارسال رايگان:
در كشور آمريكا در يك تحقيق مشخص شد كه ۸۸% از مردم از يك فروشگاه آنلاين به علت داشتن ارسال رايگان خريد مي‌كنند و مابقي افراد به علت تنوع محصولات و موارد ديگر. احتمال مي‌رود كه در ايران هم اين آمار كمتر از اين نباشد. بهتر است حتما به طور جدي به اين موضوع فكر كنيد.در بهترين دوره ديجيتال ماركتينگ ثبت نام كنيد 

اگر از ارسال رايگان استفاده مي كنيد (حتي با شرايط نسبتاً معقول) حتماً به خوبي آن را در معرض ديد مشتريان خود قرار دهيد تا خريد خود را با خيال راحت تكميل كنند. تعدادي روش براي ايجاد خدمات ارسال رايگان و مقرون‌ به ‌صرفه وجود دارد كه به شرح زير است:

پيشنهادهايي حساس به زمان: مي‌توانيد اطلاع دهيد كه براي مدتي محدود ارسال رايگان خواهيد داشت. با اين‌ پيشنهاد مشتريان به خريد كردن تشويق مي ‌شوند. اين روش به‌ ويژه در مواقعي مانند تعطيلات كه بازار به ‌شدت رقابتي خواهد شد و هر كسب ‌و كاري كه مي تواند در آن زمان بهترين فروش را داشته باشد و عالي كار ‌كند.
ارسال رايگان با مقدار ارزش مشخص براي فروش: براي مثال مي‌توانيد بگوييد با خريد كالا به مبلغي مشخص مقداري هزينه ارسال پرداخت خواهيد كرد، اما اگر بيشتر از مقدار مشخصي سفارش دهيد، ارسال آنها رايگان خواهد بود. اكثر مشتريان به ‌راحتي اين پيشنهاد را مي ‌پذيرند.
پيشنهادهايي براي خريد گروهي ارائه كنيد
وب ‌سايت ‌هاي تخفيف گروهي محبوبيت بسياري نزد خريداران دارند. سايت‌ هايي مانند تخفيفان و نت برگ در حوزه تخفيف ‌هاي عمومي بسيار شناخته ‌شده هستند و شما براي بسياري از محصولاتتان مي توانيد با آنها همكاري داشته باشيد. برخي از سايت‌ هاي خريد گروهي نيز هستند كه در حوزه ‌هاي تخصصي فعاليت مي‌كنند.

طراحي سايت:
يكي از روش هاي بسيار مهم براي بازاريابي اينترنتي، طراحي يك سايت است. در واقع براي مطرح شدن در اينترنت و براي تبليغ در اينترنت، در ابتدا بايد يك وبسايت داشته باشيد. طراحي سايت براي كسب و كار خود، دروازه اي براي ورود به اينترنت و تبليغات اينترنتي است. البته طراحي يك سايت مناسب هم نكاتي دارد كه فقط يك متخصص آن را مي داند و مي تواند آن را انجام دهد. از اين رو طراحي يك سايت حرفه اي را فقط بايد به دست متخصصين اين كار سپرد، زيرا تنها متخصصين مي دانند كه در پشت پرده چگونه بايد عمل كنند تا يك سايت، مناسب و حرفه اي براي مطرح شدن در اينترنت باشد. همچنين به ياد داشته باشيد كه لزوماً زيبا بودن ظاهر يك سايت دليلي بر كارآمد بودن آن نيست بنابراين نبايد گول ظاهر سايت ها خورد.

كاربرد شبكه هاي اجتماعي:
برنامه هاي شبكه هاي اجتماعي جزء پربازده ترين و موثرترين روش هاي ديجيتال ماركتينگ محسوب مي شود. در حال حاضر شبكه هاي اجتماعي مانند فيسبوك، اينستاگرام، توييتر، اينستاگرام، تلگرام و... بسيار پر بازديد است چرا كه ارتباطات مردم از اين طريق است و روزي چند بار تقريبا توسط مردم بازديد مي شود. بنابراين شبكه هاي اجتماعي را مي توان به عنوان يكي از بهترين روش هاي ديجيتال ماركتينگ نام برد.


منبع:ساعت 24

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.