حمايت هاي زيرساختي گامي مهم در تجاري سازي شركت هاي دانش بنيان است

به گزارش خبرنگار مهر، خالد سعيدي ظهر امروز در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتي و جهش توليد كه با موضوع شركت‌هاي دانش بنياد و جهش توليد در استانداري كردستان برگزار شد، اظهار كرد: پارك‌هاي علم و فناوري از ايده‌هاي تازه و نوآور براي كسب ارزش افزوده فعاليت مي‌كند.

آموزش جامع بازاريابي آنلاين 
وي افزود: از ۱۰۷ شركت دانش بنيان استان بيشتر شركت‌ها زير ساخت فكري دارند و فقط ۷ شركت به صورت كارگاهي عمل مي‌كنند و بقيه به دليل نبود زيرساخت به شيوه مجازي فعال هستند.
سعيدي بيان كرد: با توجه به اينكه استان كردستان يكي از قطب‌هاي اصلي صنايع دستي در كشور است مي‌توانيم اين شركت‌ها را به صورت ديجيتال ماركتينگ در عرضه صنايع دستي استان فعال كنيم.

آموزش آنلاين بازاريابي ديجيتال
رئيس پارك علم و فناوري استان كردستان يادآور شد: براي تحقق امر تجاري سازي به حمايت‌هاي زيرساختي نياز داريم.
در ادامه اين جلسه رحمت صادقي رئيس دانشگاه كردستان گفت: اگر مي‌خواهيم ايده‌هاي خوبي به دانشگاه ورود كنند بايد در بازار كار و خروجي دانشگاه‌ها تمركز بيشتري داشته باشيم.
وي افزود: ما در دانشگاه كردستان تمام تلاش‌مان را انجام مي‌دهيم تا فرهنگ بازار كار و تجاري سازي علمي در دانشگاه‌ها را ترويج دهيم.
صادقي بيان كرد: دانشگاه كردستان ظرفيت‌هاي بسيار مناسبي براي در تجاري سازي علمي را دارا است.
رئيس دانشگاه كردستان در پايان سخنان خود اظهار كرد: حمايت ۳ ميليارد توماني شما از شركت‌هاي مستقر در مركز رشد مي‌تواند بسيار كمك كننده باشد و بسياري از مشكلات اين حوزه را حل كند.

آموزش بازاريابي آنلاين
در ادامه فرزين رضاعي رئيس دانشگاه علوم پزشكي كردستان نيز گفت: يكي از سختي‌هاي ما در دانشگاه علوم پزشكي كشاندن دانشجويان به سمت فناوري با توجه به كار پزشكي و پي را پزشكي است.
وي افزود: از سال ۹۴ در مركز رشد دانشگاه علوم پزشكي كردستان ۱۰ مركز فناوري فعال شده است.ش

 

منبع سايت خبري مهر

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.