واقعيت اين است كه مخاطبان شما، محتواي باكيفيتي را كه عرضه ميكنيد دوست دارند و آموزش ديجيتال ماركتينگ پيشرفته وقتشان را براي آن ميگذارند، ولي بايد بدانيد كه راحتترين كار براي كاهش نرخ دسترسي طبيعي به شبكههاي اجتماعي و افزايش بازديد از طريق لينك اخبار اين است كه در شبكههاي اجتماعي از سرويسهاي پولي استفاده كنيد. بعضي از اين سرويسها شامل سرويسهاي تبليغات تقويت شده فيسبوك و توييتر هستند.
هاب اسپات (Hobspot) كه شركتي در آمريكا است و راهكارهاي جامع بازاريابي و فروش را بر روي نرمافزارهايش ارائه ميدهد، متوجه شد كه از سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۵ ، شركتها بودجهي تبليغاتي براي شبكههاي اجتماعي خود را از ۱۷.۷ ميليارد دلار به ۲۳.۶ ميليارد دلار تغيير دادهاند. از آنجا كه پلتفرمهاي شبكههاي اجتماعي تمام تلاش خود را براي گرفتن توجه مخاطبان به كار مي برند، استفاده از سرويسهاي پولي كه شبكههاي اجتماعي عرضه ميكنند، راه حياتي براي رشد محتواي عرضه شده است. آموزش بازاريابي آنلاين متاسفانه افراد به منفعتي كه از استفاده از شبكههاي پولي ميبرند نگاه نميكنند و حاضر نيستند چنين سرمايهگذاري داشته باشند كه در نهايت باعث عقب ماندن آنها از رقابت ميشود
- یکشنبه ۲۲ فروردین ۰۰ ۱۳:۵۱ ۵ بازديد
- ۰ نظر