نقش فعاليت هاي ديجيتال ماركتينگ بر بازاريابي B2B

به گزارش برنا، اگر به فكر رشد و پيشرفت كسب و كار خود هستيد، حتماً مي دانيد كه در اين راه با چالش هاي بازاريابي بسياري روبرو خواهيد شد. يكي از مهمترين چالش هاي پيش رو اين است كه چگونه مي توانيد خدمات خود را به ديگر مشاغل بهترين دوره ديجيتال ماركتينگ معرفي كنيد. اگر مطمئن نيستيد كه چگونه اين كار را انجام دهيد، بهتر است تا انتهاي اين مطلب با ما همراه باشيد.

 اين روزها همگام با پيشرفت روزافزون دنياي صنعت، روش هاي مدرن و جديدي براي بازاريابي مشاغل نيز به وجود آمده است. بازاريابي ديجيتال يا ديجيتال ماركتينگ كه امروزه طرفداران بسياري را به خود اختصاص داده است در مدل هاي مختلف  B2B (Business to Business) و B2C  (Business to Customer)وجود دارد. براي دريافت اطلاعات دوره ديجيتال ماركتينگ دقيق تر در مورد بازاريابي از نوع B2B، به گفتگو با جناب آقاي مهندس امين رزاق خواه پرداختيم. آقاي رزاق خواه، مديريت عامل آژانس تبليغاتي ايران وب لايف بوده و يكي از موفق ترين كارشناسان و مديران در حوزه ديجيتال ماركتينگ در ايران محسوب مي شوند.

سير تحول كسب و كار سنتي به مدرن را چگونه ارزيابي مي كنيد؟اين سوال را در دو جنبه مي‌شود پاسخ داد؛ بخش اول اينكه شيب و شتاب اين تحولات در دنيا چطور بوده است؟ و بخش دوم در كشور ما سير تحول كسب و كارها چگونه هست؟ اول از همه اشاره كنيم كه بزرگ ترين كمپاني هاي دنيا، بنيانگذار تحول كسب و كار هاي سنتي به مدرن هستند. در سال هاي گذشته، شركت هاي بزرگي مثل وال مارت رتبه هاي برتر موفقيت را به خود اختصاص داده بودند و اما حالا آن شركت هاي بزرگ جاي خود را به شركت هايي مثل آمازون داده اند. كسب مقام ثروتمند ترين مرد جهان براي مديرعامل شركت آمازون، نشان دهنده روند رو به رشد اين تغييرات در دنيا است. 

منبع: خبرگزاري برنا

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.