حقايقي جالب درباره بازاريابي با پنل پيامك انبوه

يكي از شيوه هاي بازاريابي كه نسبت به بسياري از روش هاي ديگر از قدمت كم تري برخوردار است، بازاريابي با ارسال پيامك انبوه است؛ البته بايد بدانيد كه بر خلاف قدمت كمي كه اين شيوه از تبليغات دارد اما قدرت تاثير گذاري اش بخش زيادي از روش هاي ديگر بيشتر است.

پيام هاي كوتاه تبليغاتي كه به صورت انبوه به چندين مخاطب و به صورت همزمان ارسال مي شوند يك فرصت طلايي را براي بازاريابان و صاحبان مشاغل مختلف به وجود مي آورند. برندهاي مختلف مي توانند با كمك پنل هاي پيامك انبوه به طور كاملا سريع به اصلي ترين هدف خود، كه ديده شدن و جذب مشتري است، برسند.

شايد باور اين موضوع سخت باشد اما با وجود تكامل فناوري هاي تلفن همراه، همچنان بازاريابي با استفاده از پنل پيامك انبوه، يكي از روش هاي تبليغاتي و ارتباطي محبوب ميان فروشندگان و مشتريان به شما مي رود.

در مطلب زير چند مورد از حقايق جالب درباره بازاريابي با پنل اس ام اس وجود دارد كه براي دريافت بازدهي بهتر در زمان استفاده از اين روش ارتباطي، بهتر است از آن ها مطلع باشيد.
دوره ديجيتال ماركتينگ
پربيننده ترين
روز سرنوشت ساز فضاي مجازي كشور / آغاز بررسي طرح حمايت از حقوق كاربران
آخرين مهلت ثبت نام اينترنت رايگان تا پايان امروز
سند الزامات سامانه‌ هاي الكترونيكي آموزش و پرورش و شبكه شاد ابلاغ شد
آيا وقتي اينستاگرام را پاك مي كنيد دائمي است؟
آغاز بررسي طرح صيانت در مجلس
1.نرخ باز شدن

نرخ باز شدن و پاسخ داده شدن به پيامك هاي تبليغاتي كه حاوي لينك هستند، حدود 39% بيشتر است. اين نرخ با شناخته شدن برند ارسال كننده پيامك ها، بالاتر هم مي رود چرا كه اين امر موجب اعتماد بيشتر مخاطبان و دريافت كنندگان مي شود.

2.مقايسه با ايميل

پيامك هاي انبوه، حدودا 5 برابر بيشتر از ايميل هاي تبليغاتي، باز مي شوند. تا همين چند سال پيش طبق آمار، حدودا 98 درصد از پيامك هاي تبليغاتي ارسال شده، باز مي شوند و به طور معمول به 45 درصد از آن ها پاسخ داده مي شود؛ در حالي كه اين رقم براي ايميل هاي تبليغاتي حدودا 22 درصد بوده و تنها به 6 درصد از آن ها پاسخ داده مي شود. اين موضوع مي تواند چند دليل داشته باشد.

پيامك هاي تبليغاتي شامل محدوديت هستند و به همين افرادي كه محتواي آن ها را مي نويسند، مجبور هستند تا پيام خود را به كوتاه ترين شكل ممكن ارسال كنند و مشخص است كه بسياري از افراد تمايل بيشتري به خواندن يك متن كوتاه نشان مي دهند؛ چرا كه خواندن آن ها وقت زيادي نمي گيرد.

ممكن است در ابتدا ارزان تر بودن هزينه هاي مورد نياز براي ارسال ايميل هاي تبليغاتي نسبت به قيمت پنل اس ام اس توجه شما را جلب كند، اما بايد بدانيد كه ميزان سودي كه شما از راه ارسال پيامك هاي انبوه كسب مي كند، چندين برابر هزينه آن بوده و مبلغي كه شما پرداخت كرده ايد، پس از مدتي جبران مي شود.
در بهترين دوره ديجيتال ماركتينگ ثبت نام كنيد 


3.گسترده بودن انتخاب ها

طبق آخرين آمار، حدودا 60 درصد از جمعيت كره زمين، صاحب تلفن همراه هستند. با اين كه بسياري از افراد از گوشي هاي هوشمند استفاده مي كنند اما باز هم، درصد قابل توجهي از مردم گوشي هاي ساده و ابتدايي دارند؛ اين به آن معني است كه ممكن است تعداد زيادي از مردم كه تلفن همراه دارند، نمي توانند ايميل و يا پيام هاي تبليغاتي را كه از راه پيام رسان هاي اينترنتي و شبكه هاي مجازي ارسال مي شوند را دريافت كنند.

نتيجه اي كه گرفته مي شود اين است كه شما با خريد پنل اس ام اس مي توانيد پيام هاي تبليغاتي خود را به افراد بيشتري ارسال كنيد.

4.تمايل بيشتر مخاطبان به دريافت پيامك

تحقيقات نشان مي دهد كه حدودا 75 درصد از مشتريان و مخاطبان، به دريافت اخبار، پيشنهادات و تبليغات از راه پيامك، رغبت بيشتري نشان داده و از اين روش، استقبال بيشتري مي كنند.

5.مقرون به صرفه

امروزه گران ترين، موثرترين و بزرگ ترين روش هاي تبليغاتي كه مورد استفاده بسياري از برندها و شركت هاي بزرگ قرار مي گيرد، تبليغات با آگهي هاي تلويزيوني و راديويي است؛ اما همان طور كه گفته شد، اين روش ها جزو گران ترين روش هاي تبليغات و بازاريابي هستند كه بسياري از كسب و كارها قادر به استفاده از آن ها نخواهند بود.
در دوره آنلاين بازاريابي ديجيتال ثبت نام كنيد 
هزينه پنل هاي پيامكي نسبت به مقدار خدمات و فرصت هايي كه براي شما به ارمغان مي آورند، بسيار ناچيز بوده و در مدت كوتاهي به شما بر مي گردد.

6.رشد سريع

مي توان به جرات ادعا كرد كه كسب و كارهاي كوچك با بهره بردن از پنل هاي پيامك انبوه، قادر به گسترش كار و درآمد خود بوده اند. با همين قضيه خودتان مي توانيد نتيجه بگيريد كه چه تعدادي از برندها مايل به خريد پنل هاي پيامك و استفاده از آن ها براي توسعه كسب و كار خود هستند. براي مثال فيسبوك كه يك شركت بزرگ و جهاني است، در طول فعاليت خود چندين بار از پنل هاي پيامكي استفاده كرده و نتايج فوق العاده اي دريافت كرده است.

آموزش بازاريابي ديجيتال در ابن دوره رو از دست ندين.


منبع:اقتصاد آنلاين

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.